Majjan - i seek a lower standard of living to reach a higher quality of life

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av M - 10 februari 2010 16:41

..sen är det sommar. Då är jag äntligen klar med skolan. Då ska jag jobba och tjäna pengar. Då ska jag gå med bara ben, kjol och linne. Då kan man cykla överallt och gatorna är framkomliga för där ligger ingen snö. Då har jag ett riktigt hem. Då ska jag sitta och sippa på en kall öl på en uteservering i hamnen. Då ska jag åka och bada med ungarna och ta med S till sommarstugan. Då ska jag åka upp till Sthlm och äta sushi med Martin vid Mariatorget. Då ska jag sitta i gräset i Vinterviken med de jag tycker om. Då ska jag gå på stan med Eva. Då ska jag hänga på uteserveringarna på Mosebacke. Då ska jag lyssna på reggae och släppa ut håret. Gah, vad jag längtar.


Det blir inga recept på ett tag för jag ligger i inför beach 2010 så jag äter ingenting för tillfället. ;)

Presentation

Majjan bloggar om sitt liv och det som händer däruti.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards