Majjan - i seek a lower standard of living to reach a higher quality of life

Alla inlägg den 10 november 2009

Av M - 10 november 2009 17:18

Sitter här på Martinas soffa tillbaka i kära Skara. På söndag flyttar jag in i min lägenhet, då har jag skeppat dit alla saker jag har i Skåne, dvs 10 nånting flyttkartonger, och två veckor senare får jag hit alla mina möbler och saker från Stockholm. Ska bli skönt att få alla saker samlade på ett och samma ställe! Och med tanke på att jag har levt i kappsäck de senaste två åren så ska det bli kul att se vad jag faktiskt har, och vad jag behöver köpa nytt... Mycket spännande. En jävla massa böcker har jag i alla fall, och ska få två bokhyllor av kära syster att ställa dem i. Sen är det sååå mycket jag behöver köpa.. Tänk att man aldrig har tillräckligt med saker.


Tillbaka i skolan med, man har inte direkt kastats in i arbetet vilket är skönt. Första veckan är lugn och skön, det är bra det. Förutom det praktiska provet imorgon, då jag ska visa att jag har lärt mig något under praktiken. Hmm.


Saknar förstås S. Men ska träffa han igen redan på fredag. Och den 27e händer något alldeles spektakulärt! Min kära Ida kommer till Skara för att hälsa på mig, Adam och alla di andra. Det kommer bli superdupermegakul. Hon ska stanna en vecka, snacka om fest! Vi kanske tar upp vår gamla tradition med temafester, vem vet...? Kul ska det bli iaf.


Dags för en kopp te och en cigarett på balkongen. Ciao.

Presentation

Majjan bloggar om sitt liv och det som händer däruti.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards