Majjan - i seek a lower standard of living to reach a higher quality of life

Alla inlägg den 23 november 2009

Av M - 23 november 2009 21:09

Från att jag kom hem vid 17 tills nu har jag tvättat och städat. Jag fick till och med avboka mitt gym-pass för att hemmet såg ut som ett enda kaos. I lördags när jag och syrran kom hit med grejerna så dumpade vi det bara och stack igen. Det gick över förväntan och ganska fort att köra ner och vi bar allting helt själva tre trappor utan hiss vilket gjorde mig supertrött sen på kvällen. Så jag var bara hemma och gosade med S (som helgen till ära gjort mig sällskap i Sthlm) och sov, och på söndagen var det dags att åka tillbaka till Skara igen. När jag klev innanför dörren så ångrade jag lite att jag bara lämnat allt och stuckit men vad ska man göra... Så nu har jag städat i fyra timmar. Det har gått ganska bra, börjar komma i ordning. Men jag får nog städa hela kvällen imorgon med... Suck. Nu ska tvätten hämtas och sen är det dags för sängen. God natt!

Presentation

Majjan bloggar om sitt liv och det som händer däruti.

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards